niedziela, 3 czerwca 2012

Orientalna kawa z mlekiem-pysznaaa

Składniki

Składniki na jedna osobę:

300ml mleka (najlepiej pełnotłuste 3,2%)
1 łyżeczka kawy rozpuszczalnej ( ja uzywam Ricore, wcześniej uzywałam Nescafe Espresso)
szczypta mielonego cynamonu,kardamonu oraz imbiru

opcjonalnie:

cukier brazowy demerara, moze byc biały



Przygotowanie

Moja ulubiona kawa, praktycznie jest to bardziej mleko z kawą niż na odwrót, ale jest pyszna, nie jestem smakoszem kaw, czystej nie pijam, tylko tą, która sama wymyśliłam:

1. zagotować mleko w kubku
2.do kubka włożyc kostki cukru/cukier, wsypać pół/łyżeczkę kawy rozpuszczalnej, szczyptę przypraw podanych w składnikach
3. wrzącym mlekiem zalać przez sitko (aby zdjąć korzuch) składniki w kubku, zamieszać i kawa gotowa.

Smacznego:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz